FotoPercubaan Menjadi Tuhan PUAK KAFIR Senarai Eksperimen ManusiaHUMAN EXPERIMENT Yang Gagal

Manusia adalah makhluk ciptaan ALLAH yang terhebat, namun hebat mana pun kita tetap tidak akan dapat tandingin ALLAH maha kuasa.

Ini antara eksperimen yang manusia buat keatas manusia hidup!

1. Experimen Kembar (Nazi Twin Experiment)

18268510_1972289076336457_22133773358347

Pada tahun 1945, bandar Auchwitz telah diserang dan banyak tulang-tulang mangsa ditemui. Tapi sorang doktor yang bernama Dr. Josef Mengele ni, dia memang suka ngan tulang budak-budak kembar. Jadi dia pikirkan cara macam mana nak kembang kan lagi baka kembar ni dan nak kaji apa kebolehan dan kelebihan yang ada pada budak-budak kembar.
So dia arahkan supaya semua budak-budak kembar ni dikumpulkan. Maka mak bapak mana yang tak cuak beb, sebab diorang tahu yang Dr Mengele ni akan buat eksperimen merapu yang siksa gila, jadi yang mana ada anak kembar tu akan pisahkan salah sorang kembar dengan cara hantar ke tempat lain atau bagi bayi yang baru lahir, salah seorang dari bayi kembar itu akan dibunuh oleh mak bapak sendiri.

Selepas dia dapat budak2 kembar ni, dia tempatkan budak2 ni kat satu rumah atau barrack yang selesa. Dia akan layan sebaiknya. Hari2 budak2 ni akan diberi makanan, tempat tido yang selesa, gula2 dan macam2 supaya budak2 ni percaya dan sayang pada Mengele.
Langkah seterusnya, setelah mendapat kepercayaan dari kanak2 tu semua, dia akan pilih kembar, dan mereka akan dicopkan nombor siri. Sepasang kembar akan disuruh bertelanjang, dan pemeriksaan akan dijalankan untuk melihat persamaan dan perbezaan kembar tersebut. So budak2 ni rmai gila yang trauma dan nangis. Tapi mak bapak tak dibenarkan masuk campur. Budak2 ni akan ditanya tentang sejarah keluarga dan mengenai diri masing2.

Step seterusnya dinamakan en vivo di mana budak2 kembar ni akan disuntik dengan bakteria berbahaya atau virus pada anggota badan mereka. Bila anggota badan tu rosak, anggota badan tersebut akan dibuang. Misalnya sepasang kembar, sorang disuntik sebelah kiri, sorang disuntik sebelah kanan. Bila anggota ni dibuang, mereka akan dijahit dan dicantumkan menjadi satu.

Pasangan kembar mempunyai warna mata yang berbeza. Jadi Mengele ni dia pelik apesal warna mata tak serupa. Jadi dia tak puas hati, dia suntik mata budak2 ni dengan pewarna supaya warna anak mata diorang serupa. Dan budak2 ni buta serta merta. Dan ada kes bila dia tak puas hati sepasang kembar yang tak sama langsung, dia akan bunuh terus. Kira2 1500 pasang kembar yang menjalani eksperimen ini, hanya 200 terselamat. Punyalah celaka si Mengele ni.

Tapi orang German ni dia tak tahu, orang Malaysia lagi celaka. Jangan kata kembar, yang tak kembar pon dia sumbat masuk jamban. Dia ingat dia dah cukup lejen la tu, Malaysia lagi lejen dia tak tahu.

2. Russian Sleeping Experiment

18198574_1972289113003120_59353237505076

Pada akhir 1940-an, pengkaji2 Rusia membuat satu kajian tentang efek yang terjadi kepada manusia kalau kurang tido. So diorang pilih 5 orang subjek kajian aku tak tau la sama ada pesakit mental yang sedia ada atau tahanan dari penjara. Tapi rasanya diorang amik banduan sebagai subjek. Subjek2 ni didedahkan dengan gas yang akan membuatkan diorang terjaga dan tak boleh tidur selama 15 hari. Gas ni dikawal dengan jumlah tertentu suupaya tak membunuh subjek kajian. Kelima2 pakwe malang ni ditempatkan dalam satu bilik dan dimonitor dari satu bilik lain.

5 hari pertama tu smuanya okey takde masalah. Pada hari keenam, pengkaji2 ni cakap kalau diorang mampu bertahan daripada tido selama 15 hari, diorang akan dibiarkan bebas dan tak payah masuk penjara balik.

Pada hari kesembilan, subjek2 kajian dah mula cakap benda2 pelik dan berunsur mistik dan psiko serta mereka berasa paranoia. Para pengkaji pada mulanya ingat ni semua efek daripada gas yang didedahkan kepada subjek kajian. Salah seorang dari subjek kajian mula menjerit2 selama 3 jam tanpa henti dan membuatkan peti suara dia rosak. Subjek2 lain pulak mula berbisik2 kat microphone yang dipasang dalam bilik diorang.

Pada hari ke 14, pengkaji2 ni dah cuak sebab takde dengar bunyi pape dari bilik kajian. So diorang pegi skodeng dan mendapati salah sorang dah mati. Hati , jantung, dan paru2, serta organ dalaman subjek yang mati masih ada, tapi daging2 dari tubuh dia dah tak ada.

Bila hari ke 15 di mana mereka dijanjikan kebebasan tiba, 4 subjek ni meraung2 dan taknak keluar. Sampai salah sorang dari diorang mencabut testikel sendiri, mencakar tekak dan mencederakan diri sendiri untuk membunuh diri.

Long short story, yang survive pon akhirnya ditembak jugak. Sebelum tahanan terakhir ditembak, dia sempat lagi cakap sonearly.. free..

Tapi, tu semua citer dulu. Dulu orang jadi gila sebab tak cukup tido. Sekrang dah lain, orang jadi gila sebab line internet macam haram. Haa.. korang la tu. Aku tak, aku terer.

3. Eksperimen Malaria

18300836_1972289133003118_31064528832633

Pada Februari 1942 hingga April 1945, eksperimen telah dijalankan di kem tahanan Dachau untuk menyiasat imunisasi untuk rawatan malaria. Penduduk di Dachau telah mengambil bahagian untuk turut serta dalam kajian ni sebab Nazi cakap kajian ni adalah kajian perubatan yang tak berbahaya dan penduduk yang mengambil bahagian akan diberi makanan dan minuman sepanjang eksperimen dijalankan. Penduduk2 yang sihat telah didedahkan dengan nyamuk atau dengan suntikan ekstrak kelenjar mukus nyamuk betina. Selepas mendapat penyakit itu, subjek kajian telah dirawat dengan pelbagai ubat-ubatan untuk menguji keberkesanan ubat yang mereka cipta. Lebih 1,200 orang telah digunakan dalam eksperimen ini dan lebih separuh telah mati akibat eksperimen berbahaya ni.

4. Guatemala Syphilis Experiment

18199067_1972289156336449_17793280570956

Eksperimen sifilis di Guatemala dikelola oleh Amerika Syarikat yang dijalankan di Guatemala dari 1946 hingga 1948. Eksperimen ni dilakukan semasa pentadbiran Presiden Amerika Syarikat Harry S. Truman dan Presiden Guatemala Juan Jos Arvalo dengan kerjasama beberapa kementerian kesihatan Guatemala dan pegawai. Doktor sengaja menyuntik dan mendedahkan askar, pelacur, tahanan dan pesakit mental dengan sifilis dan lain-lain penyakit kelamin, tanpa kebenaran maklumat daripada subjek kajian , dan mereka kemudiannya dirawat dengan antibiotik. Ini menyebabkan sekurang-kurangnya 83 kematian. Pada bulan Oktober 2010, AS secara rasmi memohon maaf kepada Guatemala kerana menjalankan eksperimen ini.

5. Gas Chamber Experiment

18300943_1972289183003113_57814324145088

Gas chamber adalah peralatan untuk membunuh manusia atau haiwan lain dengan gas, yang terdiri daripada ruang bilik kosong di mana gas beracun atau gas penyesak nafas akan dimuatkan ke dalam bilik tersebut. Ejen beracun paling biasa digunakan ialah hidrogen sianid, karbon dioksida dan karbon monoksida . Chamber gas telah digunakan sebagai kaedah pelaksanaan bagi banduan dihukum di Amerika Syarikat bermula pada tahun 1920-an dan terus menjadi kaedah pelaksanaan undang-undang di tiga buah negara. Semasa Holocaust, dewan gas berskala besar direka untuk pembunuhan beramai-ramai telah digunakan oleh Nazi Jerman sebagai sebahagian daripada program pembunuhan beramai-ramai mereka. Penggunaan gas chamber di Korea Utara juga telah dilaporkan membunuh banyak nyawa tahanan dan penjenayah. Kalau korang nampak kesan cakar2 kat dinding dalam gambar tu, itu adalah kesan cakar mangsa2 gas chamber ni lah. Boleh nampak macam mana diorang tersiksa untuk dapatkan oksigen sepanjang eksperimen dijalankan.

6. Freezing Experiment

18275243_1972289229669775_75518436587563

Satu eksperimen ketahanan terhadap suhu sejuk di kem tahanan Dachau dipengerusikan oleh Profesor Ernst Holzlhner dan Dr. Sigmund Rascher . Tahanan-tahanan perang dan tentera Nazi sendiri dijadikan sebagai subjek kajian. Diorang ni diletakkan dalam air yang dipenuhi ais, dan waktu kematian dicatatkan untuk melihat sejauh manakah seseorang mampu bertahan dalam suhu sejuk tertentu. Kemudian, subjek kajian akan diuji dengan teknik rewarming iaitu dengan cara mencampakkan mangsa yang kesejukan ke dalam air yang mendidih.

Pada tahun 1941, Luftwaffe mengelola satu lagi kajian dijalankan untuk mencari cara untuk mencegah dan merawat hipotermia. Terdapat 360-400 eksperimen dan 280 kepada 300 mangsa yang menunjukkan beberapa mangsa mengalami lebih daripada satu eksperimen. Dikatakan lebih separuh daripada mangsa kajian mati sepanjang eksperimen dijalankan. Eksperimen ini dijalankan untuk membantu tentera Nazi mencari jalan untuk menyesuaikan diri dengan cuaca sejuk sepanjang peperangan di Timur.

7. Head Injury Experiment

18275253_1972289256336439_76722132723184

Pada pertengahan 1942 di Baranowicze, Poland, satu eksperimen telah dijalankan di dalam sebuah bangunan kecil di belakang rumah persendirian yang didiami oleh seorang pegawai Nazi SD Security Service , di mana seorang anak muda sebelas atau dua belas tahun diikat di atas sebuah kerusi. So dia memang tak bleh bergerak. Geng2 Nazi ni nak tengok sejauh mana baka Nazi boleh bertahan dengan physical pain. So diorang ikat satu tukul mekanikal atas kepala budak tu dan tukul tu akan mengetuk kepala budak tu secara berterusan. Budak tu kemudiannya dilaporkan jadi gila sebab kerosakan tisu dan saraf otak.

8. Eksperimen pemindahan saraf, otot, dan tulang

18198366_1972289283003103_77693796610715

Pada September 1942 hingga Disember 1943 eksperimen pemindahan saraf, otot, dan tulang telah dijalankan di kem tahanan Ravensbrck, untuk manfaat Angkatan Bersenjata Jerman. Diorang ni nak kaji pemindahan otot, saraf dan tulang dari seseorang kepada orang lain. Senang citer, kau cabut tulang kaki kau, kau pasang kat kaki member kau. Bahagian tulang, otot, dan saraf telah dikeluarkan daripada subjek sama ada tahanan perang, prisoner atau orang-orang kat hospital gila tanpa menggunakan bius dan dipindahkan kepada tentera mereka yang cedera dan kehilangan anggota. Hasil daripada kajian ni, ramai mangsa mengalami trauma, kecacatan dan hilang upaya kekal.

Dan sebenarnya eksperimen ni dah lama pon dijalankan di Malaysia. Smpai sekarang eksperimen ni masih dijalankan. Slalunya rokyat Malaysia cuma buat pemindahan sperm kepada ovum dan dilakukan sekitar malam merdeka atau malam tahun baru la yang paling ramai skali pengkaji2 ni mencari mangsa kajian. Hasilnya, mangsa mengalami muntah2 dan pembengkakan di bahagian perut selama 9 bulan dan akhirnya lahir lagi generasi baru yang dinamakan sebagai anak haram atau anak luar nikah

Sumber: tambahcheeze